Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki muszą się zmienić

21 maja 2009 | Ekonomia | AB

Już niedługo ważniejsza od oceny wiarygodności klientów, będzie ocena wiarygodności banków.

Te instytucje, które będą miały słabą ocenę wiarygodności, będą traciły klientów, a tym samym pozycję na rynku – ostrzegali specjaliści zaproszeni na III Krajową Konferencję Menedżerów i Nauki na temat społecznej odpowiedzialności instytucji finansowych, którą zorganizowały Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym i Uniwersytet Gdański. „Rz” była patronem medialnym spotkania.

Podczas konferencji przypominano podważające zaufanie do banków nieprawidłowości w reklamach kredytów konsumenckich np. promocyjne i minimalne stopy oprocentowania stosowane przez banki w marketingu kredytów mieszkaniowych. Tyle tylko, że te promocje obowiązują tylko przez kilka – kilkanaście pierwszych miesięcy okresu kredytowania.

Brak okładki

Wydanie: 8323

Spis treści
Zamów abonament