Ubezpieczyciele muszą poprawić jakość obsługi
Celem towarzystw ubezpieczeniowych musi być też efektywność likwidacji szkód – oceniają eksperci
Jeśli towarzystwa ubezpieczeniowe myślą o sukcesie biznesowym w najbliższych latach, muszą poprawić jakość obsługi klienta, a przede wszystkim efektywność likwidacji szkód – wskazują eksperci w dokumencie „World Insurance Report 2011” stworzonym przez firmę doradczą Capgemini i organizację EFMA (European Financial Marketing Association), do którego dotarła „Rz”.
Autorzy raportu podkreślają, że otoczenie biznesowe od trzech lat jest dla ubezpieczycieli niesprzyjające: zmieniają się preferencje klientów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta