Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Do Starbucksa na litr kawy lub herbaty, ale tylko mrożonej

24 stycznia 2011 | Ekonomia | Jacek Przybylski

Najsłynniejsza amerykańska sieć kawiarni wyszła naprzeciw klientom, którzy ulubione napoje piliby wiadrami

Nowy kubeł napoju szefowie Starbucksa nazwali zgodnie z tradycją tej sieci po włosku: „trenta”, a więc po prostu „trzydzieści”. Mieści on bowiem 31 uncji napoju (916 ml). Venta – dotychczas największy rozmiar kubeczka – miał pojemność 561 ml. – To klienci prosili o wprowadzenie większych rozmiarów – tłumaczył rzecznik Starbucksa Alan Hilowitz. Sieć kawiarni najpierw na próbę wprowadziła to w Atlancie, niektórych miastach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8834

Spis treści
Zamów abonament