Klienci lepiej oceniają usługi
Średni wskaźnik zadowolenia Polaków z wizyt w sklepach, bankach czy urzędach powoli rośnie
– Choć wolno, rośnie: w 2010 r. wskaźnik wynosił 44 proc., a jeszcze rok wcześniej 35 proc. Z jakością obsługi klienta jest coraz lepiej. Świadczy o tym zwiększenie zadowolenia konsumentów w I kwartale; taki trend można zaobserwować już od czterech lat – mówi Mirosław Bartoń, prezes Vision SecretClient, prowadzącej portal Jakoscobslugi.pl. Ogólny poziom obsługi liczono na podstawie ok. 700 tys. ankiet.
– Polski rynek dojrzewa, więc teraz firmy skupiają się na utrzymaniu swoich klientów. Zadowolony kupuje więcej, a niezadowolony jeszcze powie o tym znajomym lub opisze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta