Cegły idą do Internetu
Markety budowlane ostro walczą o rynek. Szykują się do ofensywy z nowymi sklepami, także w Internecie
Mimo zawirowań dotykających wszystkich segmentów branży handlowej rynek materiałów budowlanych jest w miarę stabilny i stale rośnie. Jego wartość (ostrożne szacunki mówią o ok. 10,5 mld euro) i atrakcyjność sprawiają, że szykuje się na nim prawdziwa ofensywa.
– Rynek rozwija się już znacznie szybciej niż choćby spożywczy. Gdy wzrośnie liczba oddawanych do użytku mieszkań, perspektywy będą jeszcze lepsze. A w Polsce ciągle brakuje ok. 1,5 – 1,7 mln mieszkań – mówi Marek Feruga, prezes grupy Muszkieterów w Polsce.
Bój na sklepy
Obroty prowadzonej przez grupę Muszkieterów sieci Bricomarché w okresie styczeń – kwiecień wzrosły o 17,9 proc. w ujęciu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta