Biliony dolarów na rozrywkę
Na media i rozrywkę za cztery lata świat wyda prawie 2 biliony dolarów – przewidują eksperci
1,9 biliona dolarów – tyle świat wyda na reklamę i rozrywkę w 2015 roku – przewiduje w raporcie z prognozami dla tych rynków firma konsultingowa PwC. Między 2010 i 2015 rokiem łączne wydatki w tych dwóch sektorach każdego roku będą rosły średnio o 5,7 proc.
– 2010 rok przyniósł w światowej gospodarce ożywienie po głębokiej zapaści rok wcześniej. Ta poprawa odegrała ogromną rolę w odbudowie wydatków na reklamę i rozrywkę (rozumianą jako m.in. wydatki ludzi na media, dostęp do Internetu, płatnej telewizji, kina, na muzykę czy książki), które w 2010 roku poprawiły się o 4,6 proc. – piszą eksperci z PwC.
2,75 mld dol. to spodziewana przez PwC wartość polskiego rynku reklamy w tym roku
Duży...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta