Nagrody za promocję innowacji
Najlepsze prace dziennikarskie promujące w Polsce innowacyjność nagrodziła wczoraj Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Pierwsza edycja konkursu "Słowa dla innowacji" przyciągnęła 79 zgłoszeń z prasy, radia, telewizji oraz multimediów. Warta 5 tys. zł nagroda rzeczowa trafiła w ręce Adama Grzeszaka z tygodnika "Polityka" za cykl artykułów w ciekawy i rzetelny sposób promujących innowacje – w tym za teksty "Web na karku", "Biointeres" i "Bez komórek nie ma życia".
Nagrodę wręczyła prezes PARP Bożena Lublińska-Kasprzak. Wyróżnienia i nagrody wartości 2,5 tys. zł trafiły do rąk Józefa Wyciska z Polskiego Radia Katowice, Artura Włodarskiego z "Gazety Wyborczej" i Danuty Majki z lubelskiego dodatku "Gazety Wyborczej". Nagrodę prezesa PARP otrzymał Paweł Blajer z TVN CNBC. "Rz" była patronem medialnym konkursu.