Reklamodawcy tną wydatki
Eksperci obniżają prognozy wzrostu inwestycji w reklamę w Europie z uwagi na kłopoty strefy euro. Globalnie zrównoważą je jednak lepsze szacunki dla Azji i Pacyfiku
W tym roku na reklamę firmy wydadzą tyle co w 2008 przed recesją – 471 mld dol. – wynika z najnowszych prognoz.
To oznacza, że globalny rynek będzie w tym roku wart o 4,1 proc. więcej niż rok wcześniej. W porównaniu z poprzednimi, kwietniowymi, szacunkami grupa domów mediowych Zenith-Optimedia Group (ZOG) zweryfikowała jednak lekko w dół prognozy dla rynków USA i Europy. – Wysokie ceny ropy ostudziły wydatki konsumentów i przedsiębiorstw. To oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta