Coraz mniej klientów platform cyfrowych
Tylko 10 tysięcy nowych klientów mogły zdobyć w II kwartale firmy oferujące cyfrowy odbiór telewizji
Jeszcze rok wcześniej Cyfrowy Polsat i należąca do TVN platforma cyfrowa „n" łącznie w ciągu II kwartału powiększyły swoje bazy klientów o ok. 30 tys. netto (czyli już po odliczeniu tych osób, które w tym samym czasie zrezygnowały z umów).
Zdaniem analityków w tym roku w drugim kwartale mimo znanego na całym świecie zamiłowania Polaków do telewizji te dwie platformy łącznie mają szansę na powiększenie grona klientów zaledwie o ok. 10 tys. osób.
Chudy kwartał
Największy gracz na polskim rynku Cyfrowy Polsat, który I...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta