Mamy prawo wiedzieć, co będziemy oglądać
Telewizja kablowa musi poinformować klientów, jakie programy znikną z jej oferty, i dać im czas na wypowiedzenie umowy
Tak wynika z niedawnej decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Badała ona działalność spółki Multimedia, dostawcy m.in. telewizji cyfrowej. W listopadzie
2009 r. poinformowała ona klientów, że zmieni się jej program. Nie wskazała przy tym, które programy znikną, a jakie się pojawią. Informacja, zamieszczona na odwrocie faktury, brzmiała: „Z dniem 1 stycznia 2010 r. zmianie ulegnie oferta programowa (...). Informujemy, iż w przypadku braku akceptacji nowej oferty programowej (w miejsce programów tematycznych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta