Agora pozytywnie zaskoczyła
Mediowa grupa podała wyniki za II kwartał znacznie powyżej oczekiwań analityków i podniosła prognozy dla reklamowego rynku w radiu i Internecie
Prognoza wzrostu reklamowego rynku w całym 2011 roku, mimo wahań w światowej gospodarce, pozostała niezmieniona. Zdaniem Agory wydatki na reklamę w Polsce wzrosną w tym roku o 3 – 5 proc. Spółka szacuje teraz jednak, że wydatki na reklamę w radiu wzrosną w skali roku o 7 – 9 proc. (poprzedni szacunek zakładał 3 – 5 proc. wzrostu), a w Internecie: o 13 – 17 proc. (wcześniej była mowa o 13...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta