Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet napędza światowy rynek gier wideo

19 sierpnia 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek gier wideo. Najszybciej będą rosły wpływy z gier w Internecie, także tych na portalach społecznościowych. Najwięcej pieniędzy wygenerują jednak dla branży tradycyjnie gry na konsole.
źródło: Rzeczpospolita
Rynek gier wideo. Najszybciej będą rosły wpływy z gier w Internecie, także tych na portalach społecznościowych. Najwięcej pieniędzy wygenerują jednak dla branży tradycyjnie gry na konsole.

Wpływy z gier wideo, w jakie gra się w Internecie, będą do 2015 roku rosły najszybciej w całym segmencie – wynika z szacunków firmy PwC.

Największą grupę przychodów zapewnią branży gry na konsole, które będą przyciągały nowych fanów dzięki kolejnym premierom konsol. Jednak podczas gdy cały rynek gier wideo (na konsole, PC oraz sieciowe) będzie między 2011 i 2015 r. rósł średnio o 8,2...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9008

Spis treści
Zamów abonament