Sukcesy ambitnych marek
W nowym konkursie „Rzeczpospolitej” chcemy promować marki najmłodsze, utworzone w ciągu ostatnich siedmiu lat
Najdroższa polska marka – Orlen – funkcjonuje na rynku dopiero od 2000 r. Jej wartość, która w ostatnim, ubiegłorocznym, rankingu „Rz" sięgnęła prawie 3,8 mld zł, od pierwszej edycji zestawienia z 2004 r. wzrosła prawie dwuipółkrotnie.
– Podstawą pozycji marki są jakość, wiarygodność, zaufanie, przejrzystość zasad w każdym wymiarze działalności i szacunek dla wszystkich interesariuszy. W dzisiejszych warunkach silnej konkurencji nie jest łatwo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta