Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sukcesy ambitnych marek

12 września 2011 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Orlen — jest najdroższą polską marką
autor zdjęcia: Jerzy Dudek
źródło: Fotorzepa
Orlen — jest najdroższą polską marką

W nowym konkursie „Rzeczpospolitej” chcemy promować marki najmłodsze, utworzone w ciągu ostatnich siedmiu lat

Najdroższa polska marka – Orlen – funkcjonuje na rynku dopiero od 2000 r. Jej wartość, która w ostatnim, ubiegłorocznym, rankingu „Rz" sięgnęła prawie 3,8 mld zł, od pierwszej edycji zestawienia z 2004 r. wzrosła prawie dwuipółkrotnie.

– Podstawą pozycji marki są jakość, wiarygodność, zaufanie, przejrzystość zasad w każdym wymiarze działalności i szacunek dla wszystkich interesariuszy. W dzisiejszych warunkach silnej konkurencji nie jest łatwo...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9028

Spis treści
Zamów abonament