W marketach ważniejsza od znanej marki jest cena
Polacy uwierzyli w produkty własnych marek sieci handlowych. W tym roku wydadzą na nie 30 mld zł
Produkty pod markami własnymi długo w Polsce nie mogły się przyjąć. Były tanie, ale jednocześnie tak słabej jakości, że klienci i tak ich nie kupowali. Dlatego przez lata miały jedynie kilka procent rynku, choć nawet w bogatych krajach, jak Szwajcaria, to nawet ponad 40 proc.
Od kilku lat to się zmienia. Sieci podniosły jakość produktów, które są wciąż nawet o 20 – 30 proc. tańsze od markowych odpowiedników. Efekty już widać. Jak podaje firma PMR, w tym roku rynek wart będzie już 29,9 mld zł, czyli 21 proc. więcej niż rok wcześniej. Kolejne lata dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta