Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W marketach ważniejsza od znanej marki jest cena

13 października 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Prognozowany szybki wzrost
źródło: Rzeczpospolita
Prognozowany szybki wzrost

Polacy uwierzyli w produkty własnych marek sieci handlowych. W tym roku wydadzą na nie 30 mld zł

Produkty pod markami własnymi długo w Polsce nie mogły się przyjąć. Były tanie, ale jednocześnie tak słabej jakości, że klienci i tak ich nie kupowali. Dlatego przez lata miały jedynie kilka procent rynku, choć nawet w bogatych krajach, jak Szwajcaria, to nawet ponad 40 proc.

Od kilku lat to się zmienia. Sieci podniosły jakość produktów, które są wciąż nawet o 20 – 30 proc. tańsze od markowych odpowiedników. Efekty już widać. Jak podaje firma PMR, w tym roku rynek wart będzie już 29,9 mld zł, czyli 21 proc. więcej niż rok wcześniej. Kolejne lata dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9055

Wydanie: 9055

Spis treści
Zamów abonament