Gazety najefektywniejsze reklamowo wśród mediów
519 mln egzemplarzy gazet trafiało w 2010 roku codziennie na globalny rynek
– Prasa zachowuje się jak słońce: wznosi się na wschodzie i opada na zachodzie – żartował Christoph Riess, prezes Światowego Stowarzyszenia Wydawców Gazet i Producentów Treści (WAN-IFRA), na rozpoczętym wczoraj w Wiedniu corocznym Światowym Kongresie Prasy. Odniósł się do rozwijających się rynków wschodnich i zachodnich, na których panuje stagnacja.
Globalny nakład gazet spadł w 2010 roku w porównaniu z 2009 rokiem o ok. 2 proc. i wynosił 517 mln egz. Tyle gazet trafiało codziennie do kiosków i sklepów na świecie. – To, co stracili wydawcy na wydaniach papierowych, zostało nadrobione przez pozyskiwanie czytelników wersji cyfrowych. Zasięg cyfrowych edycji gazet...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta