Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gazety najefektywniejsze reklamowo wśród mediów

13 października 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Prognozy wpływów wydawców na świecie. Choć wpływy z wydań cyfrowych rosną szybciej, to papierowe wciąż zapewniają wydawnictwom gros przychodów.
źródło: Rzeczpospolita
Prognozy wpływów wydawców na świecie. Choć wpływy z wydań cyfrowych rosną szybciej, to papierowe wciąż zapewniają wydawnictwom gros przychodów.

519 mln egzemplarzy gazet trafiało w 2010 roku codziennie na globalny rynek

– Prasa zachowuje się jak słońce: wznosi się na wschodzie i opada na zachodzie – żartował Christoph Riess, prezes Światowego Stowarzyszenia Wydawców Gazet i Producentów Treści (WAN-IFRA), na rozpoczętym wczoraj w Wiedniu corocznym Światowym Kongresie Prasy. Odniósł się do rozwijających się rynków wschodnich i zachodnich, na których panuje stagnacja.

Globalny nakład gazet spadł w 2010 roku w porównaniu z 2009 rokiem o ok. 2 proc. i wynosił 517 mln egz. Tyle gazet trafiało codziennie do kiosków i sklepów na świecie. – To, co stracili wydawcy na wydaniach papierowych, zostało nadrobione przez pozyskiwanie czytelników wersji cyfrowych. Zasięg cyfrowych edycji gazet...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9055

Wydanie: 9055

Spis treści
Zamów abonament