Ofensywa Wyborowej
Pernod Ricard zmienia sposób prowadzenia biznesu w Polsce. Po zdobyciu pozycji lidera na rynku whisky, chce bardziej wypromować Absoluta
– Pomimo trudności, jakie od pewnego czasu przeżywa polski rynek wódki, w dalszym ciągu widzimy szansę na rozwój w tym kraju – mówi Victor Jerez, prezes Wyborowej SA, należącej do francuskiej grupy alkoholowej Pernod Ricard. Koncern zamierza wykorzystać w większym stopniu potencjał, jaki dają mu alkohole o globalnym zasięgu.
– Chcemy, aby nasze marki zajęły pozycje numer jeden we wszystkich kluczowych kategoriach alkoholi importowanych dostępnych Polsce – zapowiada Jerez.
Pierwszy krok Wyborowa SA już zrobiła. Przede wszystkim dzięki zwiększeniu sprzedaży marki Ballantine's Finest została w tym roku liderem polskiego rynku whisky, wartego ok. 700 mln...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta