Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ofensywa Wyborowej

13 października 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Czołówka alkoholowej branży
źródło: Rzeczpospolita
Czołówka alkoholowej branży

Pernod Ricard zmienia sposób prowadzenia biznesu w Polsce. Po zdobyciu pozycji lidera na rynku whisky, chce bardziej wypromować Absoluta

– Pomimo trudności, jakie od pewnego czasu przeżywa polski rynek wódki, w dalszym ciągu widzimy szansę na rozwój w tym kraju – mówi Victor Jerez, prezes Wyborowej SA, należącej do francuskiej grupy alkoholowej Pernod Ricard.  Koncern zamierza wykorzystać w większym stopniu potencjał, jaki dają mu alkohole o globalnym zasięgu.

– Chcemy, aby nasze marki zajęły pozycje numer jeden we wszystkich kluczowych kategoriach alkoholi importowanych dostępnych Polsce – zapowiada Jerez.

Pierwszy krok Wyborowa SA już zrobiła. Przede wszystkim dzięki zwiększeniu sprzedaży marki Ballantine's Finest  została w tym roku liderem polskiego rynku whisky, wartego ok. 700 mln...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9055

Wydanie: 9055

Spis treści
Zamów abonament