Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja nowoczesności

27 października 2011 | Fundusze dla firm | Piotr Ceregra
System  wideomarketingu w galeriach handlowych  to jeden  z projektów  sfinansowanych kredytem  technologicznym
autor zdjęcia: Michał Warda
źródło: Rzeczpospolita
System wideomarketingu w galeriach handlowych to jeden z projektów sfinansowanych kredytem technologicznym

Firmy finansujące pieniędzmi pożyczonymi w banku nowe technologie mogą liczyć na premie

Kredyt technologiczny to forma wsparcia, dzięki której przedsiębiorca może otrzymać zwrot nawet ponad połowy kosztów poniesionych na inwestycję. Warunkiem jest, by była ona realizowana za pieniądze banku, pieniądze zaś zostały przeznaczone na zakup nowej technologii i uruchomienie na jej podstawie wytwarzania nowych lub znacząco ulepszonych towarów, procesów lub usług. Za nową technologię uznawana jest taka, która jest stosowana na świecie nie dłużej niż od pięciu lat. Druga możliwość to zaciągnięcie kredytu na wdrożenie własnej, również nowej technologii. Także i w tym przypadku musi się ona przyczynić do wytwarzania nowych lub znacząco ulepszonych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9067

Wydanie: 9067

Spis treści
Zamów abonament