Polacy na czele skarżących reklamy
Branża wprowadza kolejne standardy reklamowe – szybko powstają nowe, zwłaszcza w Internecie
Przez pięć lat działania Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, do którego można zgłaszać kontrowersyjne kampanie, wpłynęło już prawie 3,5 tys. skarg. W 2007 roku było ich zaledwie 121, a tylko po trzech kwartałach tego: 850. Najwięcej emocji wzbudziły billboardy reklamujące film „Łatwa dziewczyna". Komisja Etyki Reklamy uznała skargi za zasadne. – Na tę kampanię...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta