Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy na czele skarżących reklamy

27 października 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Skargi na reklamy
źródło: Rzeczpospolita
Skargi na reklamy

Branża wprowadza kolejne standardy reklamowe – szybko powstają nowe, zwłaszcza w Internecie

Przez pięć lat działania Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, do którego można zgłaszać kontrowersyjne kampanie, wpłynęło już prawie 3,5 tys. skarg. W 2007 roku było ich zaledwie 121,  a tylko po trzech kwartałach tego: 850. Najwięcej emocji wzbudziły billboardy reklamujące film „Łatwa dziewczyna". Komisja Etyki Reklamy uznała skargi za zasadne. – Na tę kampanię...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9067

Wydanie: 9067

Spis treści
Zamów abonament