Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprawozdania fundacji bez adresów

27 października 2011 | Prawo | MD

Sprawozdania z działalności fundacji nie muszą już zawierać adresów członków zarządu

Sprawozdania z działalności fundacji nie muszą już zawierać adresów członków zarządu.

Zmianę wprowadza nowela do rozporządzenia ministra sprawiedliwości w sprawie ramowego zakresu sprawozdania z działalności fundacji.

Zmianę spowodowała interwencja GIODO, który miał zastrzeżenia do zamieszczania w publikowanych sprawozdaniach adresów zamieszkania członków zarządu fundacji, co nie jest niezbędne do zapewnienia osobom zainteresowanym możliwości ich zidentyfikowania i uzyskania ewentualnie kontaktu z nimi. Taki kontakt zapewnia bowiem informacja o adresie i siedzibie fundacji, która jest w sprawozdaniu.

podstawa prawna: rozporządzenie ministra sprawiedliwości z 21 września DzU nr 217, poz. 1291

 

Wydanie: 9067

Wydanie: 9067

Spis treści
Zamów abonament