Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wpływy z reklamy w Internecie mają rosnąć wolniej

19 grudnia 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
sieć utrzymuje duży potencjał
źródło: Rzeczpospolita
sieć utrzymuje duży potencjał

Wpływy z reklamy w sieci na dojrzałych rynkach Europy Zachodniej będą w najbliższych latach rosły coraz wolniej. Ale w tym roku wzrost będzie szybszy, niż do niedawna zakładano

Pol­ska z te­go­rocz­nym, za­kła­da­nym przez fir­my na 20 – 25 proc., wzro­stem wpły­wów z re­kla­my in­ter­ne­to­wej wy­pa­da wręcz re­we­la­cyj­nie na tle sza­cun­ków dla państw Eu­ro­py Za­chod­niej. Jak określa eMarketer, mo­gą one bo­wiem w tym ro­ku li­czyć na wzrost ryn­ku o 12,8 proc. (do 24,5 mld dol.).

Ale po 2012 r. tempo zwiększania przychodów z reklam w In­ter­ne­cie za­cznie spadać. W 2015 r. ry­nek zwięk­szy się już rok do ro­ku o mniej niż 10 proc. (do­kład­nie – o 9,1 proc.), za to jego wartość się­gnie 37,9 mld dol.

Ana­li­ty­cy z eMarketera pod­kre­śla­ją jed­nak, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9110

Wydanie: 9110

Spis treści
Zamów abonament