Wpływy z reklamy w Internecie mają rosnąć wolniej
Wpływy z reklamy w sieci na dojrzałych rynkach Europy Zachodniej będą w najbliższych latach rosły coraz wolniej. Ale w tym roku wzrost będzie szybszy, niż do niedawna zakładano
Polska z tegorocznym, zakładanym przez firmy na 20 – 25 proc., wzrostem wpływów z reklamy internetowej wypada wręcz rewelacyjnie na tle szacunków dla państw Europy Zachodniej. Jak określa eMarketer, mogą one bowiem w tym roku liczyć na wzrost rynku o 12,8 proc. (do 24,5 mld dol.).
Ale po 2012 r. tempo zwiększania przychodów z reklam w Internecie zacznie spadać. W 2015 r. rynek zwiększy się już rok do roku o mniej niż 10 proc. (dokładnie – o 9,1 proc.), za to jego wartość sięgnie 37,9 mld dol.
Analitycy z eMarketera podkreślają jednak, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta