Seriale i mecze w firmie, czyli odliczamy abonament
Za telewizor trzeba płacić. Jeśli jednak przedsiębiorca wykorzystuje go na potrzeby działalności gospodarczej, zaliczy wydatek do podatkowych kosztów
Trwa kampania zachęcająca do płacenia abonamentu. Obowiązek ten dotyczy też przedsiębiorców. Czy firmy, które skuszone perspektywą „poprawy wizerunku Polski w Europie" uiszczą opłatę za używane odbiorniki, mają szansę na odliczenie wydatku?
Tak, jeśli wykażą, że telewizor przynosi korzyści w działalności gospodarczej. To trudne zadanie. Telewizję oglądamy bowiem przeważnie z innych powodów niż służbowe. Ale właściciel firmy kupuje przecież odbiornik do swojej siedziby nie po to, żeby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta