Celebryci przynoszą stacjom miliony
Najwięcej pieniędzy reklamodawców – 115,6 mln zł – przyciągnął do TVP Robert Janowski Najlepiej swoich celebrytów wykorzystuje TVN: na dziesięć programów z dziesiątki o największych przychodach osiem jest z tej stacji W nowym seoznie nadawcy także stawiają na gwiazdy
Według wyliczeń domu mediowego PanMedia Western w całym 2011 roku najwyższe cennikowe wpływy reklamowe (czyli te jeszcze przed odliczeniem rabatów, jakich nadawcy udzielają reklamodawcom) przyciągnął pokazywany przez TVP 1 już od prawie 15 lat program „Jaka to melodia". Prowadzący go Robert Janowski zarobił dla publicznego kanału w ubiegłym roku 115,6 mln zł. Kolejna była Ewa Drzyzga i jej „Rozmowy w toku" pokazywane w TVN od ponad dekady (90,9 mln zł). To programy bardzo silnie obecne w świadomości widzów, i – w przeciwieństwie do wielu innych mocno promowanych – nadawane przez stacje przez prawie cały rok. Pierwszą trójkę zamyka jednak ubiegłoroczna nowinka: polsatowskie „Must be the Music" i jego gwiazdy: Adam Sztaba, Kora...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta