Mniej młodych przed telewizorami
Główne stacje masowo tracą widzów najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawców. Nie mają ani pieniędzy, ani pomysłu, by temu przeciwdziałać
Największe stacje nie zdołały wiosennymi ramówkami zatrzymać przy sobie widzów. Ich sztandarowe programy rozrywkowe śledziło na ekranie o kilkaset tysięcy osób mniej niż przed rokiem. TVP, Polsat i TVN wpadły w błędne koło: w kryzysie nie chcą ryzykować dużych inwestycji w nowe programy, a te stare, ciągnięte latami, coraz mniej ludzi chce oglądać.
Serial „Ranczo" w TVP z tzw. grupy komercyjnej (między 16. a 49. rokiem życia) oglądało średnio o 1,1 mln widzów mniej niż przed rokiem, co oznacza spadek o 49 proc. Drugi pod względem odsetka utraconych widzów jest w telewizji publicznej Tomasz Lis ze swoim publicystycznym show (46 proc. spadku), a trzeci – serial „Ojciec Mateusz" (44 proc. spadku).
W Polsacie bronią się „Must be the music" i „Pierwsza miłość", ale tracą pozostałe hity (najwięcej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta