Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniej młodych przed telewizorami

06 czerwca 2012 | Kraj | Kamila Baranowska
Wykres pokazuje wyniki osiągane przez wybrane programy wiosną 2012 i 2011 roku na podstawie średniej oglądalności minutowej  w grupie widzów w wieku 16 – 49 lat. Pod uwagę wzięto wyniki wszystkich emisji: i premierowych, i powtórek. 	—k.b.
źródło: Rzeczpospolita
Wykres pokazuje wyniki osiągane przez wybrane programy wiosną 2012 i 2011 roku na podstawie średniej oglądalności minutowej w grupie widzów w wieku 16 – 49 lat. Pod uwagę wzięto wyniki wszystkich emisji: i premierowych, i powtórek. —k.b.

Główne stacje masowo tracą widzów najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawców. Nie mają ani pieniędzy, ani pomysłu, by temu przeciwdziałać

Największe stacje nie zdołały wiosennymi ramówkami zatrzymać przy sobie widzów. Ich sztandarowe programy rozrywkowe śledziło na ekranie o kilkaset tysięcy osób mniej niż przed rokiem. TVP, Polsat i TVN wpadły w błędne koło: w kryzysie nie chcą ryzykować dużych inwestycji w nowe programy, a te stare, ciągnięte latami, coraz mniej ludzi chce oglądać.

Serial „Ranczo" w TVP z tzw. grupy komercyjnej (między 16. a 49. rokiem życia) oglądało średnio o 1,1 mln widzów mniej niż przed rokiem, co oznacza spadek o 49 proc. Drugi pod względem odsetka utraconych widzów jest w telewizji publicznej Tomasz Lis ze swoim publicystycznym show (46 proc. spadku), a trzeci – serial „Ojciec Mateusz" (44 proc. spadku).

W Polsacie bronią się „Must be the music" i „Pierwsza miłość", ale tracą pozostałe hity (najwięcej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9251

Wydanie: 9251

Spis treści
Zamów abonament