Piłkarz dobrym nośnikiem reklamy
Sportowcy nie zakładają już działalności gospodarczej, bardziej opłaca się udostępnienie wizerunku klubowi i sponsorom
Jak opodatkowane są dochody piłkarzy – to przewodni temat wczorajszej konferencji zorganizowanej przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Wiąże się on nie tylko ze zbliżającym się Euro – spory futbolistów z fiskusem trwają bowiem od lat.
– Jeszcze kilka lat temu wielu piłkarzy prowadziło własną działalność gospodarczą, także w spółkach osobowych – opowiadała doradca...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta