Google i lokalny biznes
Internetowy gigant chce raz jeszcze skusić do reklamy mniejsze firmy
Google kilkakrotnie i bez większego powodzenia próbował wejść na rynek lokalnej reklamy. Już w lipcu podejmie kolejną, największą jak dotąd ofensywę na rynku wartym niemal 20 mld dol.
Firma chce, by jej najnowsza usługa dla small biznesu – nazwana roboczo Business Builder – była dostępna już w lipcu, twierdzi osoba znająca sprawę.
Projekt łączy kilka produktów i usług dla małych firm pod jedną marką. Oparty jest na połączeniu własnego oprogramowania i przejętych niedawno technologii innych spółek. Koncern ma nadzieję, że to połączenie przyniesie wkrótce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta