Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Producenci wódki uczą mądrze pić

06 czerwca 2012 | Ekonomia | B.D.
Czołówka Branży
źródło: Rzeczpospolita
Czołówka Branży

Do końca 2015 r. na  napojach spirytusowych znajdzie się informacja zachęcająca do odpowiedzialnego spożywania mocnych trunków

Wymiana etykiet na wódce, ginie czy whisky dostępnych w Polsce już się zaczęła. Informacje o rozsądnym piciu alkoholu na części swoich produktów umieścili m.in. Stock Polska oraz CEDC, dwaj najwięksi producenci wódki w naszym kraju. Do końca 2015 r. w ich ślady mają pójść wszyscy członkowie Związku Pracodawców Polski Przemysł...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9251

Wydanie: 9251

Spis treści
Zamów abonament