Nowa wojna na smartfony
Apple i Google mają ponad 80 proc. globalnego rynku. Teraz polują na resztę
Apple wkracza na nowe rynki – ostatnio w USA w segment komórek sprzedawanych w systemie pre-paid. W ten sposób chce kontynuować swój wzrost sprzedaży iPhonów, iPadów i systemu operacyjnego iOS.
Firma z siedzibą w kalifornijskim Cupertino pracuje też nad nowymi programami, m.in. cyfrowymi mapami, które dotąd były domeną Google'a.
Tymczasem Google przyjmuje po części model biznesowy Apple'a i zaczyna pracować nad własnymi urządzeniami, które zamierza wesprzeć dużymi kampaniami reklamowymi.
Co stoi za tymi decyzjami? Apple i Google widzą w tym rynku wielki potencjał. Z 1,4 mld komórek, które mają zostać sprzedane w tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta