Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prezes powalczy o klienta na Facebooku i Twitterze

21 czerwca 2012 | Ekonomia | AB

Nie działania konkurencji, lecz nowe technologie, w tym media społecznościowe, będą miały teraz największy wpływ na firmy – twierdzą ich szefowie

Przez całe lata na pytanie o najważniejsze czynniki zewnętrzne wpływające na ich przedsiębiorstwo prezesi i dyrektorzy generalni na świecie wymieniali na pierwszym miejscu rynek, czyli zachowania konkurencji i konsumentów. Jednak w tegorocznym badaniu IBM CEO Study, które objęło ponad 1700 top menedżerów z 64 państw, za najważniejsze uznali oni czynniki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9263

Wydanie: 9263

Spis treści
Zamów abonament