Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Urząd miasta hojnie dopłaca do plenerowej reklamy butów

09 października 2012 | Życie Warszawy | rbi

Po niedzielnej imprezie „Biegnij, Warszawo” pojawiły się wątpliwości co do udziału finansowego stolicy w tej komercyjnej imprezie

Jak twierdzą zarówno uczestnicy, jak i kibice tego biegu, całe wydarzenie było niczym więcej, jak reklamą znanej firmy produkującej obuwie sportowe.

– Każdy z uczestników miał obowiązek włożyć koszulkę, na której znajdowało się logo tej firmy i wielki znak firmowanej przez nią akcji – opowiada jedna z uczestniczek. – Wprawdzie umieszczono tam też logo Warszawy, ale było ono tak małe, że zupełnie nie przyciągało uwagi.

Wielkie reklamy firmy pojawiały się co kilometr na specjalnych bramkach, namiot promocyjny stanął też za metą. – Na pewno nie wyglądało to na bieg miejski, lecz promocję...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9356

Wydanie: 9356

Spis treści
Zamów abonament