Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czasy dla sprzedawców

23 stycznia 2013 | Kariera i Biznes | Anita Błaszczak
Popyt na specjalistów od sprzedaży Rośnie także w kryzysie
źródło: Rzeczpospolita
Popyt na specjalistów od sprzedaży Rośnie także w kryzysie

Działy handlowe to dobry pomysł na karierę w okresie spowolnienia.

Jarosław Witwicki, członek zarządu Macrologic przyznaje, że do sprzedaży trafił przypadkowo, na początku lat 90. minionego wieku, gdy ofert pracy dla inżynierów nie było zbyt wiele. Absolwent Politechniki Gliwickiej zaczynał od stanowiska sprzedawcy, potem konsultanta, dochodząc do pozycji dyrektora sprzedaży, a w końcu członka zarządu.

– Sprzedawca to wspaniały zawód, dający mnóstwo satysfakcji – podkreślał podczas poniedziałkowego seminarium, które inaugurowało piątą edycję Polish National Sales Awards(PNSA), branżowego konkursu dla specjalistów od sprzedaży.

Cienie awansu

Przykładów takich karier we władzach polskich firm nie brakuje. Drogę od sprzedawcy do prezesa przeszedł Krzysztof Klimczak, szef  Strauss Cafe Poland. Zaznacza jednak, że niekiedy awans świetnego sprzedawcy na menedżera to strata dla niego i dla firmy. Jeśli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9443

Wydanie: 9443

Spis treści

Życie Warszawy

Zamów abonament