W skrócie
MEDIA, TECHNOLOGIE
Poczta Polska zmienia Logo i wprowadza nowy typ placówek. Wczoraj otwarta została pierwsza modelowa placówka w Warszawie. Oddział ma nowoczesny wystrój i nową wizualizację w biało-czerwono-żółtej kolorystyce. Nowa placówka ma wydzielone strefy: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy), handlową (np. kartki pocztowe czy prasa) i samoobsługową. Placówki pocztowe będą powstawać tam, gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej. Do końca roku ma ich powstać około 50. Dodatkowo Poczta Polska wspólnie z Bankiem Pocztowym buduje sieć 1000 punktów dedykowanych usługom finansowym (640 pocztowych stref finansowych i 360 mikrooddziałów Banku Pocztowego). W żółto-czerwonych kolorach jest również nowy znak PP. —ais
∑ Pionier rynku płatności komórkowych w Polsce – notowany na małej giełdzie mPay – może zmienić właściciela. ATM, operator telekomunikacyjny, do którego należy ponad 60 proc. akcji tej spółki, w rozmowie z „Rz" nie wykluczył jej sprzedaży inwestorowi branżowemu. Przejęciem mniejszościowego pakietu zainteresowana była wcześniej firma SkyCash. Wczoraj odmówił odpowiedzi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta