Pracownik i klient z Facebooka
Choć pracownicy coraz częściej korzystają z mediów społecznościowych w pracy, to niewiele firm ma politykę regulującą tę kwestię.
– Dla wielu pracowników portale społecznościowe stały się niemalże stałym elementem codziennej komunikacji, używanym nie tylko do celów prywatnych. Coraz więcej osób na podstawie zamieszczanych tam informacji podejmuje decyzje zawodowe – ocenia Agnieszka Walter, dyrektor generalna w firmie Kelly Services Poland.
Jak wynika z jej ostatniego badania Kelly Global Workforce Index, prawie co trzeci Polak akceptuje używanie w pracy portali społecznościowych do celów prywatnych. Są oni jednak w mniejszości – bo ponad połowa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta