Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pracownik i klient z Facebooka

23 stycznia 2013 | Kariera i Biznes | Anita Błaszczak

Choć pracownicy coraz częściej korzystają z mediów społecznościowych w pracy, to niewiele firm ma politykę regulującą tę kwestię.

– Dla wielu pracowników portale społecznościowe stały się niemalże  stałym elementem codziennej komunikacji, używanym nie tylko do celów prywatnych. Coraz więcej osób na podstawie zamieszczanych tam informacji podejmuje decyzje zawodowe – ocenia Agnieszka Walter, dyrektor generalna w firmie Kelly Services Poland.

Jak wynika z jej ostatniego badania Kelly Global Workforce Index, prawie co trzeci Polak akceptuje używanie w pracy portali społecznościowych do celów prywatnych. Są oni jednak w mniejszości – bo ponad połowa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9443

Wydanie: 9443

Spis treści

Życie Warszawy

Zamów abonament