Targi pozostaną ważnym narzędziem marketingowym
trendy | Przemysł targowy, wbrew pesymistycznym prognozom, nie traci na znaczeniu. Wprost przeciwnie. Rośnie w siłę i potwierdzają to krajowe i międzynarodowe statystyki.
W raporcie wydanym przez Polską Izbę Przemysłu Targowego pt. „Znaczenie targów dla rozwoju gospodarczego kraju" prof. Henryk Mruk z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przedstawia niezbyt odległy w czasie przykład, że dawne narzędzia konkurujące dziś z nowoczesnymi i wspartymi najnowszymi technologiami wcale nie odchodzą do lamusa.
Dzięki zmianom wymuszonym przez ewoluujące otoczenie nadal pozostają przydatne. Determinacja i zdolność adaptacji powoduje, że stare, sprawdzone narzędzia nie trafiają do szopy, lecz z powodzeniem konkurują z najnowszymi rozwiązaniami. Mowa tu o starym jak świat przemyśle targowym i wystawienniczym. Według profesora Henryka Mruka z targami jest jak z mediami. Pojawienie się nowych natychmiast staje się przyczyną stawiania diagnoz upadku starych.
Pojawienie się radia w pierwszej połowie XX wieku – jak przypomina prof. Mruk – stało się impulsem do prognozowania upadku czytelnictwa gazet. Kiedy kilkadziesiąt lat później zagościła w domach telewizja, uznano, że zakończy się era radia i gazet....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta