Poczuć namiastkę luksusu
Nawet w czasie kryzysu nie brakuje chętnych na pierścionki, kolczyki, wisiorki czy bransolety. Dlatego coraz więcej firm chce sprzedawać biżuterię, także w systemie franczyzy
Toruńska firma Ada-Plus specjalizuje się w biżuterii ze srebra. – Od 11 lat mamy stoiska w systemie partnerskim. Nasi odbiorcy chcieli mieć stoiska tylko z naszymi wyrobami – opowiada Marzena Łyszcz, dyrektor handlowy.
Warunkiem uruchomienia stoiska jest prowadzenie działalności gospodarczej i posiadanie powierzchni handlowej. – Nasze stoiska powstały m.in. w centrach handlowych, sklepach z odzieżą, galanterią skórzaną, dobrych perfumeriach czy sklepach z upominkami, a nawet w sklepach z alkoholami. Okazuje się bowiem, że biżuteria srebrna dobrze się tam sprzedaje – mówi dyrektor Łyszcz.
Dziś firma ma niemal tysiąc stoisk partnerskich i dwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta