Udany rok targowej branży
podsumowanie | Statystyka polskiego rynku targowego w 2012 roku pokazała, że mimo pogarszającej się sytuacji gospodarczej, targi w Polsce pozostały dla przedsiębiorców ważnym instrumentem komunikacji biznesowej.
Na podstawie porównania danych statystycznych w układzie dwuletnim, ze względu na cykl organizacji wiodących marek targów odbywających się co dwa lata, Polska Izba Przemysłu Targowego przewiduje za miniony rok wzrost powierzchni targowej wynajętej wystawcom o ok. 57 tys. mkw. oraz wzrost liczby zwiedzających o ok. 126 tys. osób. Liczba wystawców na targach w Polsce w 2012 roku spadła jedynie o 1,3 proc.
Według Izby, spadek liczby wystawców jest efektem gorszej kondycji przedsiębiorców w niektórych branżach gospodarki, nie zaś...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta