Z dużym łatwiej robić interesy
Znane sieci i mniej znane marki proponują swoje logo i filozofię sprzedaży w ramach franczyzy.
Kilkadziesiąt firm handlowych z branży spożywczej oferuje swoje systemy franczyzowe. Niektóre robią to od wielu lat, inne od niedawna.
Energia na specjalnych warunkach
26 czerwca w Mińsku Mazowieckim otwarto dwutysięczny sklep Odido, marki powiązanej z Makro Cash and Carry. – Nasza sieć franczyzowa działa na polskim rynku od dwóch lat – informuje Magdalena Figurna, menedżer ds. PR i komunikacji wewnętrznej w Makro Cash and Carry Polska.
Kto może zostać partnerem firmy? Figurna tłumaczy, że sklep, który ma wejść do sieci Odido, musi mieć minimalną powierzchnię gwarantującą samoobsługowy charakter placówki i oferować kluczowe z punktu widzenia klienta kategorie produktów. – Makro ma do zaproponowania właścicielom sklepów zrzeszonych w sieci Odido nie tylko profesjonalne usługi, jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu czy rabaty na zaopatrzenie w sieci – wylicza.
Partnerzy otrzymują również wsparcie marketingowe, mogą skorzystać m.in. z bezpłatnej gazetki promocyjnej Odido, samodzielnie projektowanej ulotki czy pomocy przy otwarciu sklepu. – Nasi franczyzobiorcy mogą liczyć też na wsparcie w kwestii leasingu, systemów kasowych, wyposażenia i karty kredytowej Millennium – dodaje menedżerka z Makro. A także na specjalne warunki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta