Lotnicza ofensywa
Na polskim rynku trwa walka linii o gotówkę i lojalność pasażerów.
Prezes spółki Sebastian Mikosz nie ukrywa, że LOT tak steruje promocjami, żeby skłonić potencjalnych pasażerów do częstszego odwiedzania stron przewoźnika i kupowania biletów także po cenach nie promocyjnych.
Niektóre z biletów sprzedawane są nawet na pół roku przed datą wylotu, ale przy promocyjnej cenie nie ma możliwości ich zwrotów, bądź zmian dat. W szukaniu połączeń LOT potencjalnym pasażerom ma pomóc także strona mobilna. Wkrótce ma być gotowa nowa strona internetowa.
Przydadzą się większe samoloty
Lotnicza oferta na polskim rynku jest coraz bardziej atrakcyjna. Linie wyraźnie korzystają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta