Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nawet księgowi boją się internautów

19 sierpnia 2013 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Rośnie znaczenie dobrego wizerunku
źródło: Rzeczpospolita
Rośnie znaczenie dobrego wizerunku

Ekspansja portali społecznościowych sprawiła, że firmy coraz większą wagę przywiązują do wizerunku.

Prawie ośmiu na dziesięciu szefów działów finansowych globalnych firm zapewnia, że są gotowi poświęcić część krótkoterminowych zysków, jeśli by miało to zagrozić reputacji firmy. Co więcej, dwie piąte z nich twierdzi, że ich firma odrzuciła już projekt opłacalny finansowo, ale niosący ze sobą zbyt duże ryzyko wizerunkowe – wynika z lipcowego badania, które Chartered Institute of Management Accountants (CIMA), międzynarodowa organizacja kształcąca...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9616

Wydanie: 9616

Spis treści
Zamów abonament