Nawet księgowi boją się internautów
Ekspansja portali społecznościowych sprawiła, że firmy coraz większą wagę przywiązują do wizerunku.
Prawie ośmiu na dziesięciu szefów działów finansowych globalnych firm zapewnia, że są gotowi poświęcić część krótkoterminowych zysków, jeśli by miało to zagrozić reputacji firmy. Co więcej, dwie piąte z nich twierdzi, że ich firma odrzuciła już projekt opłacalny finansowo, ale niosący ze sobą zbyt duże ryzyko wizerunkowe – wynika z lipcowego badania, które Chartered Institute of Management Accountants (CIMA), międzynarodowa organizacja kształcąca...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta