Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Po trzykroć edukacja!

19 września 2013 | Faktoring
Paweł Tomala
źródło: DSP
Paweł Tomala
Grzegorz Gebler
źródło: DSP
Grzegorz Gebler
Aleksander Janiszewski
źródło: materiały prasowe
Aleksander Janiszewski
Mariusz Wiśniewski
źródło: DSP
Mariusz Wiśniewski
Dariusz Steć
źródło: materiały prasowe
Dariusz Steć
Małgorzata Szymańska
źródło: materiały prasowe
Małgorzata Szymańska
Jerzy Dąbrowski
źródło: materiały prasowe
Jerzy Dąbrowski
Piotr Konieczka
źródło: materiały prasowe
Piotr Konieczka
Jarosław Jaworski
źródło: materiały prasowe
Jarosław Jaworski
Andrzej Żbikowski
źródło: materiały prasowe
Andrzej Żbikowski

Faktorzy zjednoczeni w Polskim Związku Faktorów kolejny raz usiedli do stołu, by omawiać bieżące dla branży problemy. Co ich zdaniem jest najpilniejszym wyzwaniem dla branży i jakie są ich oczekiwania po członkostwie w PZF?

Paweł Tomala członek zarządu BNP PARIBAS FACTOR

Choć branża systematycznie się rozrasta, zauważalne są symptomy stagnacji. W tym roku tylko dwie firmy faktoringowe odnotowują znaczny wzrost obrotów. Różnice w wynikach poszczególnych faktorów pokazują, że podmioty, choć zrzeszone w Polskim Związku Faktorów, skupiają się przede wszystkim na korzyściach własnych, a nie korzyściach branży jako jednego organizmu. To nie jest ani zaskakujące, ani odkrywcze. Przy okazji cyklicznego już wydarzenia, jakim jest nasz branżowy kongres, mówiąc o wyzwaniach, tendencjach, potrzebie edukacji i wspólnej pracy nad tworzeniem nowych, lepszych produktów, zdajemy się na chwilę nie dostrzegać, że na co dzień działamy w warunkach konkurencji. Jedni faktorzy – sądząc po wynikach – sprzedają swój produkt lepiej, inni gorzej. Albo inaczej. Tworząc przewagi konkurencyjne, musimy pamiętać, że działamy w tym samym środowisku gospodarczym i to środowisko gospodarcze powinniśmy wspólnie kreować, aby faktoring był produktem rozpoznawalnym, postrzeganym na rynku z zainteresowaniem, tak aby klienci nie zadawali sobie pytania, czy w ogóle faktoring, ale z której oferty skorzystać. Natomiast nasze podejście do budowania przewag konkurencyjnych powinno być oparte na zasadach partnerskich, które są kreowane przez Polski Związek Faktorów (bez względu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9643

Wydanie: 9643

Spis treści

Media planet

Zamów abonament