Sieć na usługach przedsiębiorców
INTERNET | Szybkość przepływu informacji, prostota jej przekazywania, anonimowość i rosnąca liczba użytkowników sieci – wszystko to sprawia, że internet może być i dobrodziejstwem, i zagrożeniem.
Coraz więcej firm traktuje media społecznościowe jako ważny element komunikacji z otoczeniem. Nawet małe firmy tworzą swoje strony na takich portalach. Jak wynika z badań firmy Deloitte „Biznes społecznościowy – nowa era w komunikacji biznesowej" z sieci korzysta ponad 16 mln Polaków, z czego prawie 45 proc. deklaruje, że codziennie korzysta z portali społecznościowych. Niemal co trzeci ankietowany przyznaje, że codziennie spędza czas na portalach wideo. Jeśli chodzi o same firmy, to na około 1,67 mln aktywnych przedsiębiorstw profile na takich portalach ma ok. 5 proc. z nich, czyli jest na nich obecnych ponad 70 tys. polskich firm i marek.
Wirtualny świat
Warto jednak uświadomić sobie, że samo stworzenie profilu nie wystarczy, aby budować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. O ten profil trzeba także dbać. A jak to robić, nie mając doświadczenia? Od czego zacząć, jakie treści w nim zamieszczać, aby był to profil przyciągający uwagę? Odpowiedzi na te pytania przynosi kolejne szkolenie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta