Rozejdą się koszulki z Messim
Rozmowa z Andrzejem Hadzikiem, ekonomistą z AWF w Katowicach
Rz: Transmisje sportowe to główny impuls do zakupu telewizora. W tym roku sprzedaż wzrośnie, głównie ze względu na mundial...
Andrzej Hadzik: Naturalne jest, że przy okazji wielkich imprez sportowych sprzedaż w niektórych branżach wzrasta. Ale trzeba pamiętać, że w najbliższym mundialu Polacy nie biorą udziału. Nie będzie wyniku sportowego, należy się więc spodziewać, że sprzedaż będzie mniejsza, niż mogłaby być, gdyby reprezentacja Polski...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta