Eksperci: antykampania „S” będzie skuteczna
Agresywna, mocna, choć niezbyt wyszukana – tak pytani przez nas specjaliści od marketingu politycznego i reklamy oceniają związkową akcję wymierzoną w niektórych kandydatów do europarlamentu.
Jak zapowiadaliśmy, wczoraj NSZZ „S" wystartował z tą kampanią. Kandydatom, którzy obecnie są w krajowym parlamencie lub w rządzie, wypomina uchwalanie antypracowniczych ustaw.
W całej Polsce zawisło wczoraj ponad 600 billboardów z twarzami m.in. Jacka Rostowskiego, Władysława Kosiniaka-Kamysza, Agnieszki Kozłowskiej-Rajewicz, Bogdana Zdrojewskiego wystylizowanych na przestępców. Zdjęcia opatrzone są komentarzem, że ci politycy najpierw oszukali Polaków, a teraz próbują uciec do Brukseli.
Oszustwo według związkowców polega na tym, że w czasie kampanii wyborczej do polskiego parlamentu nie uprzedzali, że np. zamierzają podwyższyć wiek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta