Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Frugo z Grand Prix konkursu KTR

09 maja 2014 | Ekonomia
Aplikacja stworzona przez Frugo najbardziej zachwyciła jurorów konkursu
źródło: materiały prasowe
Aplikacja stworzona przez Frugo najbardziej zachwyciła jurorów konkursu

Kulturyzator Frugo otrzymał Grand Prix w konkursie na najciekawszą pod względem kreatywnym kampanię reklamową w kraju.

Kulturyzator Frugo to stworzona przez agencję The Addictives – na zlecenie firmy FoodCare – aplikacja podłączona do rozrywkowego serwisu Wykop.pl, która podmienia wypisywane tam wulgaryzmy na ich zabawne nieobraźliwe zamienniki. Zamiast znanych wszystkim wyrazów na „k", „ch" czy „j" od czasu zastosowania kulturyzatora na Wykopie znaleźć można sformułowania takie jak „kurtka na wacie", „nieoptymalnie" czy... „fanfaronić".

Agencja została także nagrodzona w rozstrzygniętym...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9833

Wydanie: 9833

Spis treści
Zamów abonament