Nowy biznes w małym kinie
Rozrywka | Dzięki prywatnej inicjatywie powstaje wspólny szyld dla tradycyjnych placówek.
Urszula Zielińska
W internecie – na Facebooku i stronie Mojekino.pl – rozpoczęła się kampania promująca nowy pomysł marketingowy kierowany do przedstawicieli małych kin. Zarówno tych najmniejszych, jedno-, dwusalowych, jak i nieco większych.
Nowy portal kiniarzy
Według nieoficjalnych informacji „Rz" jest to część projektu, za sprawą którego o większy udział w reklamie kinowej chce powalczyć KinAds. Firma założona przez Kingę Dołęgę-Lesińską próbuje – jako pośrednik – wywalczyć kinom tradycyjnym część reklamowego tortu.
128 mln zł wydają rocznie firmy na reklamę w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta