Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy biznes w małym kinie

16 września 2014 | Ciekawa ekonomia
Od 2010 r. liczba małych jedno–dwusalowych kin w kraju stabilizuje się.
źródło: Rzeczpospolita
Od 2010 r. liczba małych jedno–dwusalowych kin w kraju stabilizuje się.

Rozrywka | Dzięki prywatnej inicjatywie powstaje wspólny szyld dla tradycyjnych placówek.

Urszula Zielińska

W internecie – na Facebooku i stronie Mojekino.pl – rozpoczęła się kampania promująca nowy pomysł marketingowy kierowany do przedstawicieli małych kin. Zarówno tych najmniejszych, jedno-, dwusalowych, jak i nieco większych.

Nowy portal kiniarzy

Według nieoficjalnych informacji „Rz" jest to część projektu, za sprawą którego o większy udział w reklamie kinowej chce powalczyć KinAds. Firma założona przez Kingę Dołęgę-Lesińską próbuje – jako pośrednik – wywalczyć kinom tradycyjnym część reklamowego tortu.

128 mln zł wydają rocznie firmy na reklamę w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9942

Wydanie: 9942

Spis treści
Zamów abonament