Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sponsorowanie zawodów to dobra reklama firmy

01 października 2014 | Prawo i praktyka | Przemysław Wojtasik

Przedsiębiorca, który 
promuje swoją działalność 
na imprezach sportowych, może zaliczyć wydatki do podatkowych kosztów.

Chcemy pokryć koszty organizacji świątecznego biegu przełajowego. Zafundujemy medale dla wszystkich uczestników, nagrody dla najlepszych, przekąski i napoje na mecie. W zamian na numerach startowych i plakatach promujących bieg będzie logo naszej firmy. Czy możemy wydatki potraktować jako reklamę i zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? – pyta czytelnik.

Wydatki na usługi reklamowe mogą być podatkowym kosztem przedsiębiorcy. Reklama wpływa bowiem na jego postrzeganie wśród klientów, więc ma związek z przychodem. Tak też jest z promocją firmy w czasie zawodów biegowych. Informacje o sponsorze imprezy docierają do zawodników oraz kibiców. A rozpowszechnianie nazwy i logo firmy oraz przedstawianie tej firmy w korzystnym świetle...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9955

Wydanie: 9955

Spis treści
Zamów abonament