Na koniec tylko świadectwo pracy
Pracodawca nie musi wydawać osobie odchodzącej z firmy żadnych innych dokumentów poza świadectwem pracy. Na żądanie podwładnego powinien w nim jednak wykazać dodatkowe informacje.
Pracownik odchodzący z pracy zażądał, aby wydać mu dokumenty dotyczące jego zatrudnienia. Chodzi o potwierdzenie odbycia szkoleń i podnoszenia kwalifikacji, zaświadczenia o ukończonych kursach BHP, zaświadczenie o zdolności do pracy i wyniki badań. Czy mamy obowiązek je wydać? – pyta czytelniczka.
Nie.
Art. 97 kodeksu pracy stanowi, że w związku z rozwiązaniem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta