Wyścig na nos
Przygotujcie się na nową odmianę osobistej elektroniki. Po zegarkach podłączonych do smartfonów przyszedł czas na okulary.
Ogólna koncepcja jest znana – słynne okulary Google Glass to nic innego niż oprawki z podłączonym miniekranem i dotykowym panelem z prawej strony. Pozwalają w nowy – w założeniu wygodniejszy – sposób korzystać z zasobów internetu. Od maja tego roku Google sprzedaje je za 1500 dolarów w „otwartym programie testów". Teraz w ślady internetowego giganta chce iść gigant elektroniki. Sony zamierza rozpocząć sprzedaż swojego gadżetu Smart Eyeglass już w marcu przyszłego roku. Podobne urządzenie oferuje już teraz Epson. A mniejsze firmy i start-upy zapowiadają premiery zakładanych na nos elektronicznych urządzeń.
Propozycja Sony różni się od tego, co widzieliśmy w Google Glass. Przede wszystkim obraz nie jest wyświetlany na ekranie podwieszonym nad okiem, lecz prezentowany jako hologram – „wisi w powietrzu" około 2 metrów od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta