Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Efekty Jump! w T-Mobile

07 listopada 2014 | Ciekawa ekonomia

I dobry, i zły wpływ miały taryfy pod nową marką na wyniki telekomu.

1,62 mld zł przychodów miała w minionym kwartale jedna z trzech największych sieci komórkowych w kraju – T-Mobile Polska. To oznacza, że z roku na rok obniżyły się one o 2,7 proc., wolniej niż w latach poprzednich.

Zysk EBITDA T-Mobile urósł o 1 proc., do 624 mln zł.

W III kw. statystyki klientów urosły o 53 tys. aktywnych kart SIM (do 15,728 mln). Dobrze sprzedawały się usługi na kartę, ale w segmencie klientów kontraktowych telekom zanotował spadek liczby klientów – o 39 tys. To „kara", jaką telekomowi zgotowali niezadowoleni z przymusowej podwyżki abonamentów o 5 zł. Operator zaproponował ją części klientów z taryfami bez telefonu. Alternatywą było przejście na taryfy Jump!.

Zdaniem zarządu T-Mobile samo wprowadzenie taryf Jump! z mobilnym internetem LTE miało pozytywny wpływ na wyniki firmy.

—ziu

Wydanie: 9986

Wydanie: 9986

Spis treści
Zamów abonament