Pupile z Europy w polskim e-sklepie
Mój Biznes | KrakVet zawojował rynek internetowej sprzedaży produktów dla zwierząt. W planach ma debiut w kolejnych krajach, m.in. w Grecji i Rosji.
Beata Drewnowska
Mówią o sobie, że są jak trójgłowy smok, który podejmuje decyzje w ekspresowym tempie. Taki sposób pracy wymusza szybki rozwój KrakVetu, który zdobywa kolejne rynki w Europie. Ze swojego centrum logistycznego krakowska firma realizuje już średnio 50 tysięcy zamówień miesięcznie, a jej przesyłki trafiają do ponad 350 tysięcy klientów.
Ostatnio do listy 13 krajów, w których KrakVet prowadzi internetową sprzedaż produktów dla zwierząt, dołączyły Włochy i Hiszpania. W przyszłym roku firma chce wejść m.in. do Danii, Szwecji i Grecji. Przymierza się też do debiutu w Rosji.
Niska cena pomaga
– Jesteśmy dziś wiceliderem europejskiego rynku internetowej sprzedaży produktów dla zwierząt domowych – mówi Piotr Więcek, dyrektor generalny spółki KrakVetu.
Do firmy dołączył w 2010 r., cztery lata po tym, gdy założyli ją informatyk Marek Batko oraz lekarz weterynarii Jarosław Orzeł, do dziś jedyni udziałowcy KrakVetu. Wtedy to zaczął się dynamiczny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta