Brytyjski rynek otwarty dla konkurencyjnych firm
Wyspiarski rynek, chociaż trudny, daje polskim firmom dużo szans na rozwój. Sprzyja temu m.in. pozytywny odbiór towarów pochodzenia polskiego.
Wielka Brytania jest jedną z gospodarczych potęg z zamożnym i licznym społeczeństwem (61 mln mieszkańców). Po okresie recesji w latach 2009–2010 wraca na ścieżkę stabilnego wzrostu, a dochód przeciętnego Brytyjczyka może się podwoić do 2050 r.
Nic dziwnego, że dla polskich eksporterów to atrakcyjny rynek, co zresztą widać po wynikach handlu zagranicznego. Kraj ten jest drugim (po Niemczech) największym odbiorcą naszych produktów. Ale to jednocześnie rynek bardzo wymagający. – Konkurencja jest tam bardzo duża. Rynek brytyjski jest rynkiem klienta, a wybór dostawców ogromny – zauważa Andrzej Sadowski, członek zarządu Plast-Box,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta